Idag firar vi Melodiklubbens nya skivsläpp!

Idag släpper Jons band Melody Club sin fjärde och bästa platta någonsin, "Goodbye to romance". Det ska vi fira med stor releasefest på Strand ikväll. För er som ännu inte hört denna pop-pärla till skiva rekommenderar er genast att göra detta.

Jag träffade Jon och Melody Club för första gången på Arvikafestivalen 2002, då jag var där och spelade med mitt band Paris. Vi spelade då på samma scen, samma kväll vilket gjorde att vi delade samma loge, därefter samma party och blev vänner. Några månader senare blev även jag och Jon ett par och Paris åkte senare med som förband till Melody Clubs turné. Några skivsläpp och många turnéer senare hänger vi fortfarande ihop i vått och torrt. Grattis till en fantastisk skiva pojkar och även ett stort GRATTIS! till Kristofer som fyller år idag. Hurra hurra hurra hurra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0