Nilles 30års fest med sailortema.

För en vecka sedan fyllde Nille 30 år. Det firade vi med ett stort kalas med sailortema på Elverket ute på Lidingö. Kvällen genomsyrades av en massa champange, god mat, tårta, goda vänner och diverse musikaliska framträdanden. Bland akterna stod  bla Pavarotti, Nilles band Closer, uckelele pojkarna, manskören och Paris såklart (har tyvärr inga bilder på det dock). Jag DJade dessutom en massa sköna hits under hela kvällen. Det var en underbar och magisk kväll som jag med all säkerhet aldrig kommer att glömma.


Kvällens huvudperson, Nille.


Jag och Jon tog värvning på skutan.


En kräfta hade simmat dit med strömmen.


Lillmatros Cissi och stormatros Johan.


Annie såg till att glasen hölls fyllda.


Snyggt gäng.



Barpersonalen var på glatt humör.


Kapten.


Kryssningsvärdinnan.


Pavarotti bjöd på skönsång.


Erik höll en mycket fint tal.


Nilles band Closer spelade...


...och Nilles var med och sjöng.


Uckelelepojkarna lirade loss......


....och Nilles var såklart med och spelade.


Manskören sjöng så vackert.


Sen blev det disco.


Och jag lirade plattor hela natten lååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0