The Stone Roses tribute ikväll!

Ikväll blir det nog ett besök på Thorell syndroms -The Stone Roses 20år tribute på The Southside Cavern vid Zinkensdamm. Mina kära bandkollegor Annika och Mattias ska bland annat vara med och spela. Själv minns jag mycket väl när jag för första gången hörde och såg videon (på MTV)  till The Stone Roses underbara låt Fools gold för sisodär en 20 år sedan. Det var hemma hos mormor i Mora som var det enda i familjen som hade kabelteve på den tiden. Och fy fan va bra jag tyckte det va!! Det tycker jag även fortfarande och nu har jag under tiden dessutom tagit hela deras första album till mitt hjärta och det ska jag se till att fira ikväll. Häng med vettja!!



17 april
MED THORELLS SYNDROMS ÄLSKADE:
THE STONE ROSES
20 ÅR I ÅR. HELA SKIVAN LIVE!
På scen:
PELLE TAMLEHT (SUNSHINE), THE MARE
DANIEL GAMBA (M KRUNEGÅRD MFL)
JOHAN RISBERG (HELL ON WHEELS)
INDY (THE ORGANSLAYER), ANNIKA &
MATTIAS (PARIS), EMMA (TINY BOYZ)
THORELLS SYNDROM, DANIEL BJÖRKLUND
KIM (CHEAP BEAT), ARVID (HAPPY PEOPLE)

DJ GUSTAV GELIN & VLAD

Öppnar kl 20.
Hyllningskonsert kl 21.30.
Festfestfest 22.30-01.

100 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0