Video sneak peek!

Idag var vi på bio, jag och mitt band Paris. För att titta på oss själva. Det var mäktigt, spännande och väldigt roligt. Vi fick se en råklippning på videon vi spelade in för några veckor sedan och det såg jättebra ut. Hur det blev kommer ni själva att få se framöver. Men redan nu kan jag ge er några stillbilder från bion som en liten sneak peak. Efter bio-föreställningen tog jag, Johan och Mattias våra tvåhjulingar till springare för att cruisa hem genom stan så Annika fick ta T-banemasken hem själv. 

Det är ju inte klokt vad fint väder det har varit idag och termometern har varit uppe och nosat på 20-graders sträcket. Både sol, värme och löne -helg = farligt!! Min cykelväg hem kantades av glada och solstänkta stockholmare som svirade omkring på gatorna, pigga på vår och på fest. Själv är jag hemma, förbereder för videoinspelning med Emmon imorgon och tänker på Jon som har turnepremiär med sitt band på KB i Malmö ikväll. Lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0