Emmongig i soliga Karlstad.

I lördags bilade jag, Jon, Tony och Lisette till värmlands soliga Karlstad för en Emmon spelning på Club Radium/Arena. Det visade sig bli en toppen helg med massor av trevliga folk och sjukt grym publik. Tack alla ni som kom och gjorde spelningen till ett enda stort discoparty. Här nedan följer lite bilder på vårt lilla äventyr.


Soundcheck! Jag har en viss förkärlek till bilder där folk är utan huvuden som ni kanske har märkt.


Jon rattar lite på sin Yamaha CS10.


Sötnosarna Lisette och Tony


Karlstad by night.


Efter soundcheck och middag masade vi oss till hotellet för att insupa lite finkultur ala Melodifestivalen.


Vi röstade inte på någon, allra minst på Marcoolio.


Dagen till ära (alla hjärtans dag) hade Lisette inhandlat lite passande hjärtan som vi alla snaskade på.


Sweetheart.


Logen på spelstället hade en speciell men väldigt mysig inredning.


Vi trivdes! Sedan blev det dags för gig.


Jag svettig och fin direkt efter gig.


De andra var hungriga.


Tony blev rädd när han såg sin gröna tunga i spegeln.


Det tyckte jag var himla roligt.


Sedan blev det fuldans till långt efter att stället stängde och vakterna bad oss gå hem så att de fick sluta för kvällen.


Lite efterfest på hotellet och sedan Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0