Fredag med KGB, Manifest och Pet Sounds bar.

Fredagen bjöd på en trevlig afton. Jon och jag började kvällen med en härlig middag på KGB. Där vi slog till på både, "rysk champange" och löjromsbiliner till förrätt och till varmrätt bidde det vegetarisk borstj för mig och Jon satsade på viltbullar. Smarrigt och mycket mättande. Efter matkalaset rullade vi vidare in på Nalen bar där vi mötte upp med Nille och Annika för att avnjuta lite vin och underhållning av bla dagens hotell-eskapader och en fin liten porslinsorkester. Senare traskade vi runt hörnet in på stora Nalen och Manifestgalan 2009. Jag var sändebud från Wonderland records som inhoppare för bandet Thermostatic som var nominerade i kategorin årets synt men som tyvärr inte kunde komma. Dock kneps priset i denna kategori av Elegant Machinery. Grattis!
Lite senare framåt kvällen ramlade vi vidare upp mot söders höjder och till Pet Sounds bar där Johan (trummis i Paris) spelade sina grymmaste skivor. Natten avrundades med ett besök på Seveneleven och med smarrig äggröra hemma i soffan. Det är vad jag kallar en helkväll!


På KBG har de menyn i gamla arkivmappar. Passar bra ihop med temat rysk byråkrati.

Viltbullar och vegetarisk borstj

På Nalen bar med Nille och Annika

Den fina lilla porslinsorkestern. Hade gärna tagit med mig den hem.
På Manifestgalan fann jag min gamle vän Abbas i mina armar.

Dj Fikon alias Johan Efraimsson

På Pet Sounds bar hittade vi även Johans lillasyrra Cissi som lirar trummor
i bandet Thoose dancing days.

Pop pose!

Dags för hemgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0