Friday action.

Pga bla besök i de Värmländska skogarna med en Emmon spelning i Karlstad i helgen och att jag så passande glömde datorn hemma, ligger jag lite efter med bloggandet. Därför tänkte jag nu bjuda er på en bit av vad som hände i fredags.

Efter jobbet bar det iväg till Lewis-kontoret där jag mötte upp med min härliga gamle vän Nisse, som jag till och med varit sambo med en gång i tiden. Vi bodde tilsammans i ett galet kollektiv ute på Lidingö för ett par år sedan när jag pluggade på Konstfack. I fredags bytte vi lite grejer med varandra. Nisse fick några ex av min nya platta och jag fick lite grymma kläder från ovan nämnda märke.

Efteråt hade jag, Jon och Tony planerat så fint för ett litet Emmon-rep. Dock var replokalsnycklarna på vift så vi blev tvungna att välja den lite mildare varianten av rep. Dvs hemma i vardagsrummet. Jon hade även så passande köpt en massa gott vin och lagat en underbar middag till oss. Sedan var man i storform för ett härligt rep.


Härliga Nisse med mina blivande jeans.



Mitt favoritvin Farnese Colline Teramane. Sjukt gott!


Jons goda grönpepparquorngryta.


Som passade utmärkt ihop med det goda vinet.


Sedan blev det repa av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0