Jo jag tackar ja!!!

Lördagen börjar fin fint med en av de mest underbara dockumentärer jag någonsin sett. "99-år och evig ung" handlar om danska Ellen Benzten som vid 99 års ålder levde som en riktig ungdom. En välberest, klok och kärleksfull kvinna som spred mycket glädje och ljus omkring sig. Dockumentärern handlar om henne och hennes butler Henry och beskriver deras liv tillsammans fullt med humor och energi. Det fyllde mig med sådan värme och lycka vilket kändes behövligt denna annars så dimmiga lördags förmiddag. Och ännu bättre blev det när Jon överraskade med att dyka upp från skivmixningen tidigare än väntat och ställde sig i köket för att laga hemmagjord pizza åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0