Onsdagsrep med Parisarna.

Igår var det dags för ett skönt rep med de härliga skummisarna i mitt band Paris. Vi gör en hel del galna äventyr tillsammans. Som tex senast i höstas då vi var på turné i Vitryssland. Det va häftigt!! Vi har även världens coolaste bil tillsammans som vi kallar Otto. När vi är ute och kör med honom på diverse hemliga uppdrag känner vi oss som Scooby doo-gänget. Det är bara den flygande hunden som fattas. Fast iofs så brukar Annikas mammans vovve Svante ibland få hoppa in i rollen som Scooby, då är vi fulltaliga.


Roddar och stämmer.

2 saker jag inte gillar. Cigg och sladdar. Men att repa är kul.

Johan the drummer boy

Här är våra kompisar som brukar komma förbi och hälsa på ibland.

Mattias interagerar så fint med bakgrunden.

Fint med röd gitarr.

Några av mina leksaker.

Sen ville jag också vara med på bild

Men då hittade Nille och Johan helt plötsligt en bild på mig i sportbladet.

Jag har hört att röda accessoarer är hett i år.

Kommentarer
Postat av: Jon

Men, varför är alla huvuden kapade?

2009-02-12 @ 23:21:23
Postat av: Emmis

Det blir helt enkelt roligare så!

2009-02-15 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0