ProDUCKtion studio.

Min enkla lilla hemmastudio där jag producerar, spelar in och mixar allt Emmonmaterial, samt remixar och skriver många låtar till mitt band Paris har fått det eminenta namnet ProDUCKtion studio. Döpt efter de vackra Kalle Anka -tapeterna som pryder denna walk-in-closet där jag barrikerat mig. Här slåss jag med sladdar (hatar sladdar) midipluggar, flyttkartonger, en del skräp och några syntar. Denna garderobsstudio innehar även en mysig, ljusblå heltäckningsmatta och verkar tidigare ha varit något barns lekrum. Nu är det mitt lilla lekrum, där jag gör mina små utsvävningar under mörka kvällar och sena nätter. Så nu kanske ni förstår varför jag döpt min senaste platta till Closet wanderings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0