Semester!!

Om ni undrar var jag håller hus så är jag på semester. Just nu sysselsätter jag mig med diverse hantverksarbete hos min päron i Dalarna, varvat med bokläsning, hundklappning och intagandet av en massa god mat. Därför kommer min närvaro i bloggen att möjligen vara till viss del sporadisk under denna period. Men närsomhelst kommer ett litet livstecken att göra sig påtaglig. Under tiden kan jag tipsa er alla  om kommande Emmon spelningar under sommaren.


1 augusti i Stockholm på Pride Garden/ Kungsträdgården. Gratis för alla! Vi står på scen kl 21.30.

8 augusti i Ulricehamn/ Sjuhäradsfestivalen. Emmon står på stora scenen kl 22.

25 augusti i Göteborg/ Trägårn. Artister för kvällen Emmon, Arvid och Thermostatic.

Hörs och ses snart igen!


Foto taget av Mattias Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0