Emmon @ Peace and Love!

Igår spelade jag och boysen på ett stekhett Peace and Love I Borlänge. Eftersom min kamera har fått värmeslag och slutar fungerar i värmen så får ni hålla er tillgodo med några få bilder tagna av bla Tony, Carl-Johan och några trevliga tjejer i publiken. Spelningen gick himla bra och tack alla ni som kom. Vi försökte ösa så gott det gick i hettan, men man blev dock lite väl yr i bollen av att ha solen rakt i ansiktet, en glödhet ljusrigg i ryggen och av att ha insupit en och två krockodil innan gig. Efter spelningen blev jag hemskjutsad till Mora av kära föräldrar och systerson  för att få avnjuta en fantastisk sushimåltid. Gissa om jag sov gott i natt. Idag har jag slappat i skuggan på en gräsmatta hela dagen, klappat på vovven, tagit årets första dopp i Dalälven och nu ska vi tända på grillen. Fint fint värre! 
Igen festival utan Krockodil.

Mycket märklig bild precis innan gig i hang-around-hörnan Backstage.

Live action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0