Midsommarhelgen i bilder!

Midsommarhelgen tillbringades med goda vänner sällskap på diverse sommaräventyr. Midsommarafton firades genom traditionsenlig sill-lunch hemma hos oss. Vi fick äntligen träffa våra kära vänner Daniel och Veronica som bott i Italien i 6 månader och som vi har saknat jättemycket. Efter lunch packade vi ihop för picnic och grillning ute i det gröna och fler vänner slöt upp till sällskapet.  När det började skymma och bli lite kallare drog vi oss hemåt för att fortsätta festen med sällskapslekar, discodans och värmande kaffetår. Jag dansade så mycket att jag till och med drog ner en jättestor spegel i golvet så att den gick i tusen bitar. Aj aj! Inget kalas utan kras!

Under lördagen och midsommardagen spelade Jon med sitt band i TV-programmet Sommarkrysset på Gröna Lund. Vi fick VIP-pass som gör att man kan åka alla karuseller och attraktioner hur mycket man önskar. Pga att man var lite trött från dagen innan blev det väl kanske inte så mycket karusellåkande som man hade hoppats, men några stycken hann vi allt med. Jon och Daniel var sjukt modiga och åkte Insane. Jag för egen del skulle då aldrig en röra mig i närheten av en sådan helvetesmaskin. Efter allt karusell-åkande, popcorn-ätande, Sommarkrysset-tittande/spelande och myspysande drog vi oss hemåt för att dricka en massa te och tokdäcka av utmattning i soffan. Sicken härlig midsommar det ändå blev!


Söta Veronica och...


..och Daniel.


Stoffe och Kristin.


Vi började sillunchen med att skåla i rosa champange.


Mums!


Sen gick vi ut för att grilla.


Stoffe försöker få fyr på kolen.


Lelle va med.


Valentin också!


Det spelades lite fotboll.


Tillbaka inne i värmen spelade vi "Virrpanna", himla kul spel.

Anu och Macke på djurgårdsfärjan ut till Grönan.


Vi käkade lunch på Blå Porten.


Träffades upp med gänget igen.


Vi åkte Blå tåget.


En väldigt flink kameraman.


Kvällen primadonnor.


Hon hade väldigt kort kjol.


Roligt med Jon och Mange på samma bild.


Danne i Lustiga huset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag som tänkte "nej men sommarkrysset är man för gammal för" CARINA BERG! Åh hade jag tänkt på det hade jag ju åkt dit bums!!

2009-06-24 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0