Fotosession med Andreas.

Igår sysselsatte jag mig bland annat med en intensiv och rolig fotosession tillsammans med superduktiga Andreas Lübeck, som bla har fotograferat de grymma bilderna för mitt senaste skivomslag till Closet wanderings. Vi fotograferade för dagen ett projekt involverandes en massa musikprylar och mig interagerande bland dem. Det blev en himla massa roddande, byggande och klättrande så idag är jag helt öm och trött i kroppen, men det var värt varenda liten öm muskel för bilderna kommer bli grymma. Resultatet av detta kommer att presenteras inom framtid. Tills dess får ni hålla er tillgodo med en liten dockumentation genom mina simpla bilder.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Våra på skolan, hemmabyggda paraplyer ser lite taniga ut i jämförelse med de där :P

2009-03-08 @ 17:53:36
URL: http://blackisthenewblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0