Grattis på födelsedagen Siffe!!

Idag fyller min finaste vän och bandkollega Siffe alias Annika Mellin år. Grattis!! Det tänker jag fira med ett litet epos som födelsedagshylling.



Annika och jag träffades första gången hösten 1998.

Annika kan spela gitarr som Mark Knopfler i Dire Straits.

Annika kan allt om Beatles.

Annika gillar Captain Morgan och Cola

Annika gör ofta en gullig min när hon spelar gitarr.

Annika har precis börjat gilla annanas.

Annika snurrar hårslingor när hon tänker.

Annika har vacker mjölkvit hy som får söta fräknar i solen.

Annika samlar på ankor.

Annika har en kille som är "sailor".

Annika är grym på att skriva låtar.

Annika har sett Suede live fler gånger än mig.

Annika fryser ofta om fötterna.

Annika leker säl ibland när hon dricker vin.

Annika är en av de bästa människor jag vet.

Grattis på födelsedagen Siffe! I love you!!

Kommentarer
Postat av: Musse

Va fint! Vad 17 e det för bild förresten? :-D

2009-03-05 @ 10:37:05
Postat av: Andreas

Annika... springer runt en buss i 45 graders vinkel!



Grrrrrattiss Annika!

2009-03-06 @ 09:12:21
URL: http://kollaps.superautomatic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0