Musses kalas!

I fredags hade Mattias alias Musse kalas hemma hos sig. Det bjöds bland annat på tårta och wiskeybuffé. Vi gjorde tillsammans och demokratiskt världens längsta och bästa blandband på Spotify med massor av indiehits som vi dansade till. Lite senare framåt kvällen kom även de obligatoriska partymössorna fram och dansen urartade i en match indiebrottning på Mattias vardagsrums golv. Idag sitter dock blåmärkerna som en smäck men det var det värt.


Det blev lite trångt men mysigt i vardagsrummet.


Världens godast tårta även om den ser lite misshandlad ut. Jag önskar mig en sån när jag fyller år.


Födelsedagsbarnet in action.


Nille och Christer.


Gänget i rökrutan.


Annika och Nille väljer och vrakar bland låtar till blandbandet.


Det blev en hel del Suede.


Sedan kom partymössorna fram. Jag gillar denna.


Annika ville gosa lite.


Jon fick en puss...


...av Nille.


Gonatt nju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0