Emmon live på Spring Pride i Eskilstuna!!

I fredags begav jag mig tillsammans med Tony the beat och Niklas the driller till metropolen Eskilstuna för att spela med Emmon på Spring Pride på RAW BAR. Väl där träffades vi upp med de grymma Dj:serna Helena och Katja från Combustion som kvällen till ära stod för vaxvändandet. Det var även premiär för Niklas som nytillkommen syntspelare i  "Emmon the live band". Vilket vi såg till att fira rejält med en hel del transor, clowner och andra sköna typer.


Emmon.


Tony the beat.


Niklas the driller.


Helena och Katja från Combustion.


Härlig publik.


Soundcheck.


Dinner and wine at hotel room.


Utanför öste regnet ner, men jag var glad för det.


Niklas också!


Helena och Katja skrämde skiten ur några kids på hotellet.


On stage.


Live premiär för Niklas.


Tony träffade en transa som ville äta honom som desert.


Jag träffade på två stycken skitsnygga och väldigt trevliga clowner.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Det finns massa snygga bilder från spelningen på springpride.se



Vad kul att hitta till din blogg!

2009-05-12 @ 12:59:51
URL: http://trickyvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0