Emmon på Fängelset i Göteborg.

I fredags hoppade jag, Tony och Niklas på tåget mot Göteborg för att spela med Emmon på Fängelset tillsammans med Universal Poplab. Dagen bjöd på försommarens bästa väder och vi sken ikapp med solen. Vi hann med både shoppingrunda och kyrkogårdspromenad, spela live, titta på UP, efter gig avnjuta fina drinkar på Ritz.för att till slut insupa nattamat och hoppa på spårvagnen hem till min kära syster. Jo jag tackar ja!


Trött pojke 1.


Trött pojke 2.


Sj lunch.


Redo för gig.


Tyvärr inte så bra bilder på Universal Poplab, men ändå.


Sedan drog vill Ritz för att dricka drinkar, jag tog en Krockodil=rosevin+soda+is=mums!


Niklas slog till på en "draja".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0