En afton med Depeche Mode - Malmö!

I onsdags anlände jag ett solstekt och medelhavsvarmt Skåne för att delta i "En afton med Depeche Mode" på Debaser i Malmö. De andra deltagande artisterna i detta event var Jonna Lee, Tingsek, Alexander från SPOCK och Henric de la Cour. Och sikken superfest det blev. En massa bra musicerande och framförande av grymma Depeche hits, festande med vänner och en hel del tokdansande i den ljumna försommarnatten. Himla roligt!!


Jonna Lee soundcheckar


Vi satt ute på Debasers uteservering käkade middag.


Alexander är jäkel på melodica.


Lite tjuvkikande på kvällens film 101.


Leslie Feist (alias Nina) och Jonna.


Till och med jag fick vara med på bild.


Alexander i SPOCK i Dave Gahan utstyrsel.


Jonna Lee och Magnus Tingsek.


Henric de la Cour


Magnus sjunger Shake the disease.


Jonna kör Blasphemous Rumours


Henric gick loss på bla Everything Counts


Hela gänget!


Sedan blev den en himla massa bubbel.


Jonna tog en stor tugga av tamburinen.


Happy friends


Jens var glad liksom jag.


Jag och Jonna dansade loss en stund på dansgolvet innan vi ramlade vidare till hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0