En afton med Depeche Mode - Stockholm!

I torsdags var det då Stockholm och Debaser Medis tur att få besök av " En afton med Depeche Mode" -ensemblen. Kändes nästan svårt att toppa spelningen på Debaser Malmö från dagen innan men visst fan lyckades vi med det och som vi gjorde det. Denna gång var även Annika Mellin (från mitt band Paris) med och sjöng Precious och Policy of Truth. Jag sjöng I want you know och Enjoy the silence. Jonna Lee gjorde Blasphemous Rumours och Never let me down again, Henric de la Cour gav sig an Everything Counts och The Things you said och Tingsek sjöng Shake the Disease, Here is the house och Somebody. Direkt efter gig var det sen dags att kasta sig an med att spisa plattor i baren tillsammans med Henric, vilket gick så hett till att några till och med började dansa break dance. Framåt småtimmarna var det dock en trött men lycklig Emma som sakta men säkert släpade sig hemåt.



Väl tillbaka i Sthlm och Debaser Medis lyxade jag och Jonna till det med en härlig sushilunch.


Magnus och Annika förbereder sig inför kvällens bravader.


Jonna soundcheckar.


Depeche Mode filmen 101 visades såklart även här.


Jag har nog säkert sett den filmen ett 15-20tal gånger nu.


Coola katten Annika öppnade kvällen med Policy of truth.


Jag och Jonna körade bakom Tingsek.


Jonna kör Blasphemous rumours och jag lallar med.


Enjoy the silence


Henric gör Everything counts...


....vi andra sjöng med för fulla halsar.


Sedan var det dags för mig att gå loss på DJ-båset....


...tillsammans med Henric.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0