Kalas i dagarna 3.

När våren kommer och solen skiner som mest då brukar jag fylla år minsann. Så även i år. Denna gång blev fest i hela dagarna tre med diverse födelsedagsfirande med fina vänner, solsken, god mat och trevliga påhitt.

Dag 1. I fredags hade jag kalas för min kära vänner, även om alla inte hade möjlighet att komma pga sjukdom och andra bestyr. Vi drack bubbelvin med sorbet, åt pollykaka, kex och olika ostar, spelade popquiz, öppnade presenter och myste järnet!!




Dag 2. I lördags blev jag hembjuden på födelsedagsmiddag hemma hos min fina kompis Mari. Hon och hennes kille har precis blivit med hund och jag fick äntligen träffa deras lilla sötnos Elvis. Alla som känner mig vet hur galen jag är i hundar och Elvis är något av det gosigaste och gulligaste jag träffat på.



Dag 3. I måndags, som då var den officiella födelsedagen blev jag uppvaktad med tårta, blommor och paket av min älskade Jon. På kvällen blev det födelsedagsmiddag med gott sällskap på favoritkrogen Ramblas i Hornstull med massor av härliga Tapas. Mums!


Så här tokigt glad kan man bli av att få fira sin födelsedag med god mat och goda vänner i dagarna 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0