Melody Club på Debaser Medis.

Så har man varit ute och flaxat och spelat en del igen då, varav bloggen tyvärr blir utan uppdatering så då ser vi till att ta igen det rejält. I torsdags spelade Melody Club på Debaser Medis i Stockholm. En torsdag där jag hann med att se hela 3 band inom loppet av några få timmar. Först ut var Tiny Boyz som supportande förband till Melody Club, sedan huvudakten själva och sist med inte minst Kamera som spelade på Göta Källare i samma byggnad. Tanken vara även att hinna med att se Johan Kinde även där men tyvärr kom mitt sömntåg ikapp mig och kallade hem mig till sängen i stället.

Tiny Boyz


Musse, Siffe och Efraim.


The Beat and The Driller.


Baby!


Emma va törstig.


David och Helena.


Jag och Annika drog till Göta källare för att kolla på....


..Kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0