My ears are bleeding, 45 remixes to go!!

Sitter just nu och lyssnar igenom 45 stycken!!!! remixer på min kommande singel Lips in fire. Det är 45 st fantastiska bidrag som kommit in till remixtävligen som jag, mitt skivbolag Wonderland records och nätmusiktidningen Release Magazine arrangerat tillsammans. De fem bästa bidragen kommer att bli en exlusiv EP för Spotify och vinnaren kommer minsann få sitt bidrag präntat in i vinyl på en fin 12'a. Det är helt sjukt kul att det har kommit in så många bidrag och fasen va bra de är dessutom. Mina öron blöder och beslutångesten spriar under mitt skinn. Det kommer f-n inte bli lätt att välja. Du kan själv lyssna här och ge din röst på det bidrag du gillar mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0