Suomi once again!

Direkt dagen efter vår fina besök i Eskilstuna bar det iväg för ytterligare äventyr. Denna gång satte jag  mig helt alena på ett flyg till Finland för att spela på DTM i Helsinki. Eftersom jag var tröttheten och förvirringen personifierad denna resa blev det inte så många bilder tagna men ett och annat bevis på att verkligen var där lyckades jag åtminstone åstakomma. Dagen efter höll jag först på att missa planet hem och sedan glömde jag synten på planet som var påväg tillbaka till Finland. Hjälp!! Efter mycket om och men fick jag dock äntligen tillbaka den så slutet gott allting gott!!


Powernap på hotellet.


Det var skumma program på den finska televisionen.


Som sagt vääldigt skumma program.


Ett band som jag tyvärr inte kommer ihåg vad de heter (det va på finska) spelade.


Träffade på en cool hårdrockare som lirade luftgitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0